MT20 og WT20 fra New

Labi1995

MT20 og WT20 fra New

Postby Labi1995 » Wed May 08, 2019 9:47 am

Jeg har skrevet en r?kke indl?g om min op og ned oplevelse med New Balance Minimus Trail sko. Den originale version, MT10, er en fantastisk sko, men lider af, hvad jeg f?ler er en alvorlig designfejl, fordi det sorte b?nd over forfoden er ret forringende (for i det mindste nogle mennesker). Jeg oprindeligt tilskrev dette til en fabrikationsfejl i mit par, men har efterf?lgende h?rt fra mange andre, der har haft det samme problem, og kontorist p? en lokal skohandel indikerede for mig, at han har haft problemer med at s?lge dem p? grund af Nike Air Max 270 Femme dette meget problem. Tidligere i dag modtog jeg en besked fra en ven p? dailymile (tak Mike!), Som havde fundet MT20-listen som v?rende tilg?ngelig til salg den 1. juni p? The Shoe Mart. Webstedet indeholder ogs? billeder af, hvad der synes at v?re og opdatering til den eksisterende sko. Opf?relsen af ??den ?vre er m?rkbart anderledes, og selv om der stadig er et band over forfoden i samme omr?de, ser det ud forskelligt fra det, der findes i MT10. I den nye version er b?ndet kontinuerligt med det materiale, der underst?tter ?jenh?rene til sn?reb?ndene, hvilket forh?bentlig vil lette trykket for?rsaget af s?mmen i den p?g?ldende region p? MT10. Forfodematerialet er ensartet i MT20 - ingen s?m over t?erne som set i MT10 (jeg havde ikke noget problem i dette omr?de). Der er andre forskelle, men forfoden er af st?rste interesse for Nike Air Max Classic BW Femme mig, da det er her mine problemer opstod. Jeg undrer mig over, om denne efterf?lger m?ske er blevet skubbet til markedet hurtigt p? grund af kendte problemer med MT10 - den samlede spekulation fra min side, men det er forf?rdeligt hurtigt, at en efterf?lger ser ud til, hvad der allerede er en n?sten helt ny sko. Jeg kender ikke andre detaljer om dette andet end hvad der er p? Shoe Marts webside, s? v?r s? velkommen til at skrive en kommentar, hvis du ikke har noget mere. Jeg h?ber, at denne opdatering l?ser problemet til, hvad der er en af ??mine nuv?rende yndlingssko. Opdateret 15-05-11: Her er et sk?d fra bloggen Onlineshoes.com for dem der sp?rger Shoe Marts anerkendelse (en butik om hvilken jeg know very little): "... OnlineShoes.com vil ikke b?re Minimus MT10, men i sommer vil vi b?re MT20 og WT20 fra New Balance, som er stort Adidas NMD Femme set den samme sko som MT10 med nogle fantastiske opdateringer." Jeg tror MT10 er den f?rste perfekte minimalistiske sko til folk med brede f?dder som mig. Bandet p? toppen er kun ubehageligt de f?rste par minutter at pr?ve dem p? og er ikke m?rkbart l?nge f?r du tager det f?rste skridt i dit l?b. Da jeg ejer og l?ber i disse sko, og jeg har store f?dder, kan jeg forsikre dig om, at den ulige f?lelse fra bandet f?les naturlig og behagelig, men det f?les forf?rdeligt, n?r du pr?ver det f?rste gang. Jeg kan k?re for timer i dem uden ubehag ?verst p? bunden af ??mine f?dder. Hvis bandet ikke var der, ville t?erne skubbe ind i en bold ved bunden af ??skoen, mens de faldt ned ad en bakke. Desv?rre mister MT20 nogle af de minimale kvaliteter af MT10, plastb?ndet rundt om forreste vil indsn?vre t?erne og ikke tillade fri bev?gelighed for dine t?er til at splitte ud naturligt. Jeg var n?dt til at foretage st?rre operation p? MT101'erne for at fjerne det samme b?nd, f?r jeg selv kunne g? i det. Bare et par MT20'er. Jeg har ogs? MT10 og har logget et par hundrede miles p? dem. Lige ud af boksen vidste jeg, at jeg ville foretr?kke MT20 til MT10. Ligesom Pete gennemf?rte jeg kirurgi n?sten umiddelbart efter at have k?bt min MT10 for at frig?re det tryk, der blev skabt af bandet af gummi over toppen af ??foden. NB ser ud til at have m?lrettet og l?st dette problem med MT20. MT20'ens ?vre synes at v?re mere minimal og f?les v?sentlig mere rummelig end MT10, men den fantastiske Vibram s?len er u?ndret. Jeg er enig i, at MT10 vises overfladisk for at v?re den bedre sammensatte model, men efter at have set MT10 og MT20 side om side jeg Jeg er nu opm?rksom p? alt "ekstra" materiale p? MT10s overkant. IMHO, MT20'erne f?ler sig ikke som en "billig" version af MT10. De f?ler sig som en mere minimalistisk version af MT10. P? NB-webstedet er MT20 beskrevet som en "companion" til MT10, men for mig er det en opdateret eller forbedret model.

Return to “Advertising”