tillade mig hyppigere aerobe

Labi1995

tillade mig hyppigere aerobe

Postby Labi1995 » Fri Jul 12, 2019 4:37 am

Den 9. januar udgave af Boston Globe fremh?vede en artikel af David Abel, der fort?ller sin historie om at l?be ind i en stressbrud i hans Vibram Fivefingers. Davids historie er bestemt ikke unik, da jeg har l?st rapporter om en r?kke tilf?lde af dette h?ndelse. Jeg har dog ogs? modtaget talrige udtalelser fra l?bere, Nike Air Max Classic BW Hombre der med succes har overg?et til de ulige udseende t?sko og har kaster gamle skader i processen. Det er sv?rt at vide, hvorfor nogle l?bere har problemer i skoene og andre (hidtil, selv inkluderet) ikke, men mit h?b er, at n?r flere historier bliver fortalt, begynder vi bedre at forst? den bedste tilgang til overgang til en ultimativ l?besko. Jeg har for nylig modtaget en email fra en medl?bere, der klogt gjorde overgangen til Vibrams meget langsomt, og har fundet stor nytte ved at lave omskifteren. Nedenfor er Robert Ks historie: Jeg har v?ret en regelm?ssig l?ber i omkring 30 ?r. Tidligt blev jeg diagnosticeret af en podiater med overpr?ation og har siden k?rt i orthotics. Jeg l?b et par maratoner og s?dan undervejs. Mine ben begyndte at klage over l?bende frekvens og afstande. Omkring 10 ?r i min l?bekarriere begyndte jeg at f? Nike Air Max 2017 Femme lidt ubehag i mit h?jre kn? og h?jre ben generelt. Jeg blev derefter diagnosticeret med en lille t?re i kn?ets meniskus. Jeg var klar til at g? under kniven, indtil en min bekendt, der havde gjort det samme for begge kn?, advarede mig om hans anger. Efter en anden faglig mening besluttede jeg at afst? operationen og styre smerten med passende styrkelse, str?kning og hvile. Gennem meget fors?g og fejl, l?rte jeg til sidst, at mine ben kun kunne tolerere at k?re hver tredje dag, ikke oftere.
Undervejs fik jeg ogs? DVT (dyb venetrombose, dvs. blodpropp) i mit h?jre ben bag kn?et og en anden i min venstre forben ca. 5 ?r senere. Det er overfl?digt at sige, at mine ben har f?lt ?mme i l?ngere tid, end jeg ville have foretrukket i l?bet af disse ?r. Jeg skiftede til cykling for nogle ?r siden for at tillade mig hyppigere aerobe konditionering. Jeg kan cykle smerte fri, s? jeg havde stort set givet op p? l?b. Derefter fik vi en hyperaktiv hvalp omkring 2 ?r siden. Han kr?vede motion s? jeg strapped tilbage i mine l?besko og arbejdede mine ben tilbage til 5-6 miles, s? jeg kunne fors?ge at b?re hunden ud. Ved at k?re kilometertal meget langsomt og tage sig af med hvile og stretching, f?lte mine ben t?leligt. For et ?r siden fik jeg vind af VFF'er og begyndte at t?nke p? dem. Min kone gav mig et par Sprints til min f?dselsdag i august. Efter at have modtaget dem, l?ste jeg en masse blogs online og l?rte at jeg virkelig havde brug for at arbejde langsomt ind i dem. Med mine tidligere erfaringer med mine ben, der ringede rigtigt til mig, s? jeg tog r?d til hjertet. Jeg startede med korte g?ture rundt i kvarteret og ?gede langsomt varigheden. Da jeg endelig begyndte at k?re i dem, kortlagde jeg et par dobbelte ruter i mit nabolag, der ville give mig mulighed for at k?re f?rst i mine VFF'er, ende op med mit hus og skifte tilbage til mine faste sko for at afslutte min session. Jeg ville k?re mindst 3 gange p? en given afstand i mine VFF'er, f?r jeg opped kilometerl?ngden. Det tog mig et par m?neder at komme op til 6 miles i min VFFS. De sidste par af disse uger var tortur for mig, fordi jeg kom til at dreade at l?gge mine gamle sko p?. Men jeg besluttede mig for at v?re fokuseret. ?h, og jeg slog orthoticsne undervejs. Da jeg kunne g?re min 6 mile rute med mine VFF'er, sad jeg med min 3-dages rutine. Nike Air Max 2017 Donne Men jeg bem?rkede, at mine ben f?lte sig godt efter hvert l?b og i mods?tning til k?rsler i mine gamle bev?gelseskontrolsko syntes ikke at have virkelig de 3 hviledage. Men jeg har k?rt hver 3 dage i lang tid, s? jeg troede ikke rigtig, at jeg skulle presse min held. Efter nogle uger besluttede jeg dog at pr?ve hver anden dag. Sikker nok, ingen smerte! Jeg har lavet hver anden dag i et par uger nu og har lyst til at kunne flytte op til hver dag, hvis jeg kunne lide det. Jeg tror jeg vil vente et stykke tid for det!

Return to “Advertising”